23.8 C
Bratislava
štvrtok, 23 mája, 2024

Nadácia KVAPKA NÁDEJE – Dettol

Dettol nielen chráni, ale aj pomáha. Tento rok sa preto opäť spojil s Kvapkou Nádeje a v septembrovej kampani, ktorá prebiehala v Česku a na Slovensku sa získalo pre choré deti viac ako
26 000 .

Značka Dettol pomáha rodinám starať sa o čistotu a zdravie viac ako 80 rokov a aj preto je neodmysliteľne spätá s víziou sviežeho a bezpečného domova. Príbeh Dettolu začal v nemocniciach za účelom pomáhať lekárom dodržiavať hygienu a zachraňovať vďaka tomu ľudské životy. Jeho poslanie sa nezmenilo. Stále chce napomáhať vážne chorým ľuďom a to nielen v nemocniciach, ale aj zároveň šíriť osvetu o dôležitosti ochrany zdravia. Aj preto sa tento rok už druhýkrát spojil s nadačním fondom Kapka naděje a  Nadáciou KVAPKA NÁDEJE, ktoré mohli počas celého septembra podporiť zákazníci v Česku a na Slovensku kúpou akéhokoľvek produktu Dettol. V priebehu kampane sa spolu vyzbieralo neuveriteľných 26 107 .

Je v ľudskej povahe premýšľať nad tým, ako môžem najúčinnejšie chrániť tých, na ktorých mi záleží a nám na každom detskom živote naozaj záleží. Preto sme už druhýkrát spojili sily s nadačním fondom Kapka naděje a Nadáciou KVAPKA NÁDEJE a tým podporili choré deti, ich rodičov, aj zdravotníkov, ktorí pre starostlivosť o ne potrebujú dokonale hygienické prostredie. Práve chrániť deti a dospelých pred nečistotami je poslaním značky Dettol. Preto nám toto spojenie dáva zmysel a máme obrovskú radosť, že našim českým aj slovenským klientom tiež, a že nás v dobrej veci aj tento rok zakúpením produktov podporili,“ hovorí k projektu marketingová manažérka značky Dettol Mária Zmrhalová.

Nadácia KVAPKA NÁDEJE už viac ako 13 rokov podporuje liečebné potreby chorých detí aj na Slovensku

Nadácia KVAPKA NÁDEJE zachraňuje už od roku 2010 na Slovensku detských pacientov s poruchou krvotvorby, nádorovými ochoreniami a tých, ktorých liečba vyžaduje transplantáciu krvotvorných buniek. Cieľom Nadácie KVAPKA NÁDEJE je zlepšovať vybavenosť slovenských nemocníc, prispievať k zlepšeniu psychickej pohody liečených detí aj ich rodičov a podporovať vedecké projekty. Hodnota zrealizovaných charitatívnych projektov na Slovensku už presiahla 3 milióny eur.

Je to už 13 rokov, čo som sa rozhodla založiť na Slovensku nadáciu, ktorá by pomáhala chorým deťom. Počas tej doby sa Kvapke Nádeje podarilo realizovať charitatívne projekty celoslovenského významu, ale aj podporiť projekty v oblasti psychosomatickej starostlivosti a prostredníctvom celoslovenských informačných a náborových aktivít presvedčiť takmer 20 000 Slovákov, aby sa prihlásili do databázy Národného registra darcov kostnej drene SR. K tomu, aby sme to všetko zvládli, nám do veľkej miery pomáhajú aj naši komerční partneri, medzi ktorých patrí aj značka Dettol, s ktorou svoje meno spájame už druhý rok.,“ dopĺňa zakladateľka nadácie KVAPKA NÁDEJE Vendula Pizingerová.

Zľava: Michal Kaľavský – správca nadácie KVAPKA NÁDEJE, Maria Zmrhalová - marketingová manažérka značky Dettol, Vendula Pizingerová – zakladateľka nadácie KVAPKA NÁDEJE
Zľava: Michal Kaľavský – správca nadácie KVAPKA NÁDEJE, Maria Zmrhalová – marketingová manažérka značky Dettol, Vendula Pizingerová – zakladateľka nadácie KVAPKA NÁDEJE

 

SÚVISIACE ČLÁNKY

POSLEDNÉ ČLÁNKY