Voda

Z týchto nápojov priberiete

Pitný režim je súčasťou správneho a zdravého stravovania. Mnohí z nás si však neuvedomujú, že nie všetky tekutiny sú vhodné pre zaradenie do pitného režimu. Niektoré druhy nápojov skrývajú množstvo cukru a prázdnych kalórií. Pozrime sa bližšie na druhy nápojov z ktorých môžete pribrať.

Zápcha

Ak sa Vám nedarí uľaviť si, keď to potrebujete, je pravdepodobné, že iba nejete dostatok vlákniny a nepijete dosť tekutín. Zápchou začnete trpieť až vtedy keď sa frekvencia Vášho vyprázdňovania zníži na menej ako 3x do týždňa.

Zápal močového mechúra

Zápal močového mechúra (cystitída) je ochorenie, ktorého príznakmi sú: bolesť v oblasti podbruška, bolesť alebo pocit pálenia pri močení, časté nutkanie na močenie, prípadne nevoľnosť v kombinácii s horúčkou. Občas sa v moči môže objaviť aj krv.

Stravou proti rakovine

Rakovina je nádorové ochorenie spôsobené nekontrolovaným rastom nádorových buniek, spojené s ničením okolitých tkanív, vytváraním metastáz a celkovým pôsobením na organizmus. Toto ochorenie je fenomén súčasnosti, s ktorým sa stretávame čoraz častejšie.

Detoxikácia zeleninou a ovocím

Na výber je niekoľko foriem a spôsobov detoxikácie, od krátkodobých po viactýždňové – podľa stupňa zanesenia organizmu toxínmi. Veľmi nápomocná je aj rýchla hladovka, či črevná sprcha. Tá je prospešná pri detoxikácii organizmu, úprave telesnej hmotnosti, únave, migréne..

Koľko tekutín by sme mali piť?

Koľko tekutín by sme mali piť denne? Je to jednoduchá otázka, na ktorú sa nedá jednoducho odpovedať. Za posledné roky štúdie vyprodukovali mnoho odporúčaní avšak to koľko tekutiny by ste mali vypiť závisí od veľa faktorov, ako napr. váš zdravotný stav, ako ste aktívny a kde bývate.